среда, 25 марта 2015 г.

Модуль 3-4

Робота в парах та обговорення з колегами обраних тем.
Розглянули етапи створення портфоліо та розробилиосновні запитання, які спонукали б учнів до дослідження та мислення.
Написала перший варіант основних запитань. Переглянула тематичні запитання та ключові поняття.
Ознайомилась із використанням математики та електронних таблиць у проектній дослідницькій діяльності.
Сформулювала дослідницькі завдання для учнівських проектів.
Провела роботу з планом вивчення теми.
Визначила методи оцінювання, ознайомилась з тим, які вони бувають.
Дізналась, що таке формуюче оцінювння.
Вивчила власний проект, пібрала методи оцінювання для нього та створила перший варіант плану оцінювання.
Ознайомилась з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Та почала створювати презентацію про основні ідеї вивчення теми.
Створила сценарій презентації та почала її оформлення.
Провела роботу з планом вивчення теми,
Описала у блозі нові отримані знання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий